Prom оживив логотив, щоб прорекламувати свою безпечну оплату

Команда маркетплейсу Prom.ua разом із креативним агентством Taktika створили нову рекламну кампанію ПромОплати — безпечної оплати карткою.
ПромОплата — це безпечна оплата карткою на Prom. З нею гроші за товар не одразу йдуть продавцю, а залишаються на тимчасовому рахунку, поки покупець не перевірить товар на пошті.
Завданням агентства було прокачати знання цього формату оплати та впізнаваність логотопу. Щоб око користувача під час покупки в додатку або на сайті одразу чіплялося за фірмові зелені літери, а в голові миттєво виникала асоціація: «Оплачу ПромОплатою — так безпечніше буде».
RTFKT та Nike випустять перші цифрові кросівки![]() Дочірня компанія Nike RTFKT (звучить як artifact), що займається створенням віртуальних кросівок та предметів колекціонування в форматі NFT для метавсесвіту, анонсувала випуск лімітованої серії взуття Cryptokicks iRL. Це перші «кросівки Web 3 із новітніми технологіями, які поєднують у собі десятиліття інновацій кросівок Nike з баченням RTFKT щодо об’єднання цифрового та фізичного світів»
Google представляє запити, які набули популярності в 2022 році в Україні
Ми проаналізували, що найчастіше шукали українці в Google та до яких тем найбільше зростав інтерес протягом року, щоб дізнатися, якими були тенденції пошуку в Google Україна у 2022 році. Пошуковим запитом року, який показав найбільше зростання за 2022 рік у Google Україна, став “Карта повітряних тривог”. Другий за популярністю – “Новини України”, а на третьому місці – “єДопомога”. Крім того, до першої десятки увійшли такі запити, як “Карта Украины”, “Байрактар” та новий сезон ТВ-шоу “Холостяк”.
|