Як оновлений Закон про рекламу регулюватиме питання реклами на піратських сайтах
31 березня вступив у дію новий Закон України про медіа, ухвалення якого є однією з вимог для вступу України до ЄС, яким також було внесено зміни до Закону України «Про рекламу». Разом з цим, 31 березня набула чинності норма про заборону розміщення реклами на сайтах, до яких є претензії правовласників.
Як за таких умов відбуватиметься регулювання реклами та які кроки вже зроблені в цьому напрямку — розповідають Вʼячеслав Мієнко, керівник антипіратської ініціативи «Чисте небо», та адвокати компанії Smartsolutions — Олександр Папуця та Віталій Волошин. Крім цього, у інтервʼю ви дізнаєтеся, навіщо рекламодавцям чи рекламним агенціям варто стати авторизованими користувачами WIPO ALERT та як це може допомогти у подальшій співпраці з партнерами.
Інвестбанкір Сергій Будкін у WakeUp. Recovery Talks: про економіку України та майбутні інвестиції![]() Комунікаційна агенція Postmen запустила ранковий лекторій WakeUp в оновленому форматі Recovery Talks — це розмови з підприємцями, громадськими діячами, журналістами, вченими й іншими експертами на тему відновлення, модернізації та візії майбутнього України. Першим гостем ранкового лекторію WakeUp став український підприємець і викладач Києво-Могилянської бізнес-школи Валерій Пекар.
Pepsi представляє логотип з новим шрифтом![]() Бренд зберігає свою культову сферу, але вибирає більш сучасну типографіку Американська компанія PepsiCo вирішила змінити логотип свого основного напою Pepsi, повернувшись до класичного червоно-біло-синього глобуса з хвилястими лініями, який використовувався з 1950-х років до ребрендингу в 2008 році. Про це компанія повідомила на своєму сайті.
|