Instagram додасть рекламу до результатів пошуку
Соцмережа представила нові рекламні інструменти
Компанія Meta розробила два нові рекламні інструменти для Instagram, повідомляє TechCrunch.
Йдеться про розміщення рекламних постів у стрічці, що формується внаслідок пошукового запиту. Наприклад, якщо вбити у рядок пошуку «Догляд за шкірою», релевантні рекламні пропозиції з'являться серед інших постів. Відрізняти нову рекламу від звичної буде позначка Sponsored (спонсорський контент), розміщена під обліковим записом.
Йдеться про розміщення рекламних постів у стрічці, що формується внаслідок пошукового запиту. Наприклад, якщо вбити у рядок пошуку «Догляд за шкірою», релевантні рекламні пропозиції з'являться серед інших постів. Відрізняти нову рекламу від звичної буде позначка Sponsored (спонсорський контент), розміщена під обліковим записом.
Google відкриває доступ до чат-бота Bard – конкурента ChatGPT![]() Google запустила свого чат-бота Bard, щоб скласти конкуренцію популярному ChatGPT від OpenAI і надолужити втрачене в гонці за комерціалізацією технології генеративного штучного інтелекту. В компанії повідомили, що спершу Bard буде доступним у США та Великій Британії і згодом розшириться до більшої кількості країн та мов.
У Google заявили, що Bard, який надає відповіді на текстові питання, працюватиме окремо від пошукової системи Google.
«Ви можете використовувати Bard, щоб підвищити свою продуктивність, прискорити свої ідеї та підштовхнути свою цікавість», – йдеться у повідомленні компанії.
Duolingo створює застосунок для навчання музиці![]() Duolingo розробляє застосунок для навчання музиці. Це стало відомо завдяки опублікованій вакансії. Журналісти TechCrunch побачили оголошення про вакансію на пошук "експерта з музичної освіти, який поєднує в собі теоретичні знання з відповідних наукових досліджень у галузі навчання та практичний досвід викладання".
|