BigBoard Ukraine/JCDecaux встановила в Києві мережу цифрових LED-екранів 4х8

Наприкінці літа у Києві з'явилися високотехнологічні цифрові конструкції зовнішньої реклами світового стандарту якості - група компаній BigBoard Ukraine/JCDecaux встановила мережу LED-екранів 4*8.

Нову цифрову мережу складатимуть 10 LED-екранів, встановлених у найкращих місцях столиці. В Україні це перші цифрові конструкції такого формату і таких можливостей для створення якісного та яскравого рекламного контенту. Це преміальний продукт, що відповідає найвищим стандартам, адже саме такі екрани JCDecaux працюють на вулицях Лондона, Парижу, Нью-Йорку та й у всьому світі. Відтепер цей продукт є і в Україні.  У чому переваги?

Власне, це нова філософія зовнішньої реклами, де оригінальність творчої ідеї стає ще більш вагомою, оскільки цифрові технології дають абсолютно фантастичні, нічим необмежені можливості для креативу і, напевно, це найголовніше. Мова іде не лише про різноманітний відео контент й інтерактивність, а і про можливість передавати картинку чи певне повідомлення в режимі "тут і зараз", наприклад, відповідно до дати, часу доби, сезону, погодних умов, або вмикати «зворотній відлік» події (як от «До кінця акції залишилось 3,2,1… день»). Частоту і порядок показу рекламних сюжетів також можна варіювати і формувати "під себе". LED-екрани 4×8 дають неповторну яскравість зображення 24/7, причому яскравість регулюється відповідно до часу доби.

Управління контентом здійснюється за допомогою спеціального програмного забезпечення, з яким працює JCDecaux в усьому світі – це забезпечує захищеність передачі контенту, повну автоматизацію процесу і виключення помилок чи затримок через "людський фактор"; по суті - це можливість управляти контентом за допомогою одного кліку, налаштовуючи картинку до поточного моменту, потреби, задачі.

Більшість найкрутіших світових кейсів зовнішньої реклами останніх часів, які справили враження, мали успіх й дійсно запам'ятались - це кампанії DOOH. Тобто, маючи класну креативну ідею та хоча б один цифровий екран для її втілення, можна створити неймовірний інтерактивний і, навіть, вірусний ефект, збільшивши знання і лояльність до бренду в рази!

Вдала креативна ідея – це те, що привертає увагу, про що люди говорять і із задоволенням поширюють у соціальних мережах, тим самим органічно збільшуючи охоплення рекламної кампанії шляхом добровільного залучення аудиторії, що, власне, і є прикладом високоефективної кампанії і дозволяє побудувати високий рівень лояльності споживачів.

Не менш важливим є і те, що ефективність кампаній із застосуванням LED-екранів вимірюється й обчислюється, спеціально було розроблено систему вимірювання, яка надає можливість ефективної оцінки й планування кампаній.

Щоб ближче познайомити українську професійну спільноту й креативні агентства із усіма перевагами та новими можливостями, які відкриваються завдяки цифровим технологіям LED-екранів та поділитись власними ідеями, компанія BigMedia (група компаній BigBoard Ukraine / JCDecaux) організує спеціальну подію - Digital Garden Event, яка відбудеться 19 вересня у Київському Зеленому театрі.

Обіцяють, що програма буде яскравою, діджитальною і креативно насиченою, а тому точно запам'ятається) Тож, це варто не пропустити, аби скласти власне враження та надихнутись творчими ідеями, а тому краще реєструватися заздалегідь, адже кількість запрошень обмежена.

За матеріалами прес-релізу