Кусай! Про втому забувай

Поки ти насолоджуєшся довгоочікуваною паузою разом з плавленим сирком Molendam, корівка підстрахує з буденними справами, — такою була творча ідея від Play. Реалізацією задуму з інтегрованою графікою опікувались у Vertigo. Результатом співпраці стала серія надзвичайно милих знімально-тридешних роликів, якими з радістю ділимося з вами. Відео: https://sostav.ua/publication/kusaj-pro-vtomu-zabuvaj-86833.html

Яскрава корівка Molendamа з'явилася в минулій рекламній кампанії бренду, коли в пошуках позиціонування, яке б дозволило підкреслити унікальний для ринку формат плавлених сирків, ми зруйнували всі стереотипи та зробили їх стильними. Для просування бренду створили даму з Молендаму – стильну і сучасну корівку, в якої навіть свій Інстаграм акк є. Рекламна кампанія видалась настільки виразною та яскравою, що ми не змогли попрощатися з епатажною героїнею і дали їй нове життя, ще більш масштабне та значиме в житті бренду.

Після фокус-груп ми виявили, що більшість сучасних жінок постійно знаходяться у справах. Зайняті як не роботою, так домом - усім, крім себе. Намагаючись всюди встигнути, вони іноді не мають часу зробити паузу та побути наодинці з собою, щоб розслабитись і перезарядитись. Саме для таких повсякденних супергероїнь ми вирішили зробити смачну перерву для відновлення сил та настрою.

Кілька триде-пластичних операцій і стильна дама з Молендама стала ходити на двох лапах, а двома іншими розганяти хмари, даруючи безтурботну паузу тим, хто куштує плавлений сирок Molendam.

Адже плавлені сирки Molendam – це не просто їжа, це така собі «паличка виручалочка» . Коли немає часу, сил, натхнення або місця готувати, але хочеться підкріпитись чимось смачненьким, забути про метушню і на хвилинку розслабитись.

Своїми роботами команду надихнув відомий комерційний фотограф Енді Мар. Однією з основних задач було створення досить натуралістичного образу головної героїні. Для цього на розробку 3D моделі персонажа витратили близько місяця, а відзняли історію за один день. Окрім ключового зображення та відеоряду команда розробила також серію банерів.


​За матеріалами прес-релізу