Агенція VIVID та бренд Таврія створили промо короткометражного відео

Цим компанія поділилася своїми цінностями з усіма, показала своє серце, себе справжню, без зайвого пафосу та штучності.

Для рекламного ринку – це нечастий і дуже сміливий, чесний крок.

Та на цьому комунікація не завершилась. Ролик набув подальшої трансформації і нового життя.

Ідея про істинні цінності, що стосуються кожного у цьому мінливому світі, повному трендів і хайпу, настільки відповідає потребам сьогодення і підіймає дуже важливі питання ментального здоров’я суспільства, що ролик перетворився на короткометражну стрічку, яка щиро та зворушливо повертає людей до справжнього способу життя.

Короткометражну стрічку про цінності надихнула створити команда бренд контент агенції VIVID.

Щоб привернути увагу людей, які кожного дня потрапляють до пастки «все встигнути», і повернути їх у момент, де трапляється справжнє життя, сповнене щирих усмішок, близьких людей, гордості за свою сім’ю – VIVID зробили велетенський постер стрічки і з голлівудським розмахом розмістили його так, щоб побачила вся столиця – на пішохідному мосту над Дніпром.

Зісканувавши QR-код на афіші можна перейти на сайт, подивитися «Кіно про істинні цінності» та на декілька хвилин відчути себе кіноекспертом, віддавши свій голос у спеціальній кінопремії.

За матеріалами прес-релізу